Nykåken! <3


Til alle som driver å ber meg sende dem bilder av nyleiligheten : Sorry jeg er lat og har for tiden verdens desidert tregeste nett, så jeg legger dem ut her for alle å se.  Here u go! ;)

 

Stua ;)

Soverommet mitt ;)

Bathroom

Søte lille terassen med tak!

OG det selvlysende orange kjøkkenet som jeg ikke klarer bestemme meg for om er utrolig kult eller bare stygt.

Tante kom på besøk idag, og var bekymret for luftkvaliteten min, så hun hadde med en busk (?) som jeg har kalt Albert.

Alt i alt synes jeg at jeg har vært utrolig effektiv og har fått det bra jævla fint? Eller hur?

Selv om leiligheten koster både en arm og en fot.

To be continued! ;)

Dette innlegget ble publisert i Me, myself and I. Bokmerk permalenken.

4 svar til Nykåken! <3

  1. Anniken sier:

    Bloody awesome! <3

  2. Ludo sier:

    enig me Anniken <3

  3. Thank you ^^ Får kom på besøk snart da vettu ;)

Legg igjen en kommentar