STRESS!


Ho_ly_shitt. Indeed. Stressende uke!

Først ble mastercarden min skimma eller hacka eller whatever, så har herved ikke et gyldig kredittkort og er potensielt skyldig DNB a whole lot of cash. (For flybiletter til uganda!) whaaaaat?

 

Så etter å ha snakket konstant 6-9 timer daglig den siste uka har jeg snart mista stemmen og starter morgenen med å hoste opp blod-slim. Good times! Jeg er faktisk ikke laget for å prate så mye. HAHA – tenker de som kjenner meg, men det er faktisk sant. Det er et jævla hardt liv.

Itillegg så hadde jeg en mail imorrest da jeg våkna fra flyttebyrået som skal frakte alle greiene mine fra Narvik til Trondheim om at de var herved på vei til Narvik. Bare en uke for tidlig. Skulle egentlig ikke overta den nye leiligheten min før i slutten av neste uke, men det bryr ikke flyttegubbene seg om visstnokk. Så etter en samtale med megler etc så fikk jeg ordna slik at jeg flytter inn fredag – så istedet for «bli kjent fest» med jobben blir det full pupp med flytting istedet.

Flyttekarene skulle egentlig ta med lille pusen min i flyttelasset og levere han her imorgen, men så klarte de ikke holde den avtalen heller, så det viste seg at de hadde tenkt bruke over to døgn fra Narvik og hit. (what x2). Dermed ble både jeg og mamma panisk (mest mamma -ho har litt slitte nerver) siden over 2 døgn i et bur i sin egen avføring er dyreplageri og dermed helt uaktuelt. Bra at jeg har en sympatisk far som mente da var det best å avlive dyret. Men så med litt gudehjelp klarte jeg overtale det beste mennesket i verden, nemlig besteveninna mi Lena til å komme kjørende med katta neste helg ;) ILU!! Dermed ordna egentlig det meste seg til slutt. Unntatt flybillettene til Uganda.

Det vil sikkert glede dere å vite at den relative angsten jeg har hatt idag har resultert i noe som ligner på fyllemage som nå kommer til å gå utover Kjell-Roger. Lucky bastard.

 

Ellers er det fint vær. Så noe positivt er det jo. Og det er fremdeles mye pene folk på jobb.

 

The End

Dette innlegget ble publisert i Me, myself and I. Bokmerk permalenken.

2 svar til STRESS!

  1. ludosin sier:

    Life’s a beach and then you die… Cheer up;)

Legg igjen en kommentar