Klage, bæse, syte, klage.


Regn, regn, regn, og atter regn! Med litt sludd og snø innimellom. I UKESVIS!

Er konstant våt på bena, og stygg på håret! I CAN’T TAKE IT ANYMORE! Kommer til å gå å drukne meg! Hvor i helvette blir våren av?!?!

Skal begynne kle meg utelukkende i cellofanplast, og skinne meg på hodet. Good times.

 

 

On to other cases, det er blitt fysisk umulig for meg å dra på byen uten å legge igjen halve bankkontoen. Fatter ikke helt hva som foregår. Men ser for meg at det er en konspirasjon på global skala. Vurderer å bare bli hjemmealkis å holde meg til å sitte i et hjørne å kjærtegne vinflaska mi.

Ikke det at jeg EGENTLIG har mangel på kjærtegn. Not really. Ikke når man reiser til og fra jobb et par timer daglig i kollektivtrafikken i Trondheim. Ikke nok med at bussene ALLTID er sene, bortsett fra de dagene jeg er en smule sent ute. Da er de i rute. Sier jo at det er konspirasjon!

Men er det mulig å lukte så innestengt piss, gammel svette og sure føtter på en buss? Nesten som at det virker som at de går inn for det. Og det er begrenset hvor mye stinky inder og klamme uvaska studenter jeg klarer å ha trykka i tryne mens man står som kveg på vei til slaktern på den helvettes bussen  før jeg begynner å få tulltak og vurderer å hyle høyt og hoppe av i fart. Har jeg nevnt at jeg HATER kollektivtransport?! I bursdagsgave i år ønsker jeg meg sertifikat. På forskudd takk. Det er til alle andres beste, da jeg er truende til å muligens begynne angripe folk.

 

 

Snakker om å angripe folk. Mulig jeg er i midtlivskrisa og den er verre for meg enn for middelaldrende menn som holder seg til et par plastikk blondiner og en MC. Min midtlivskrise går på at jeg har nylig funnet ut, evt innsett at jeg på ingen måte passer inn i verden lengre, og omentrent alle mennesker irriterer meg til en grad der eneste følelsen av lykke kommer av fantasier om grusomme handlinger og potensielt mord. Er det mulig å være så jævla idioter som folk flest er? Gi meg styrke.

Som alle partysvenskene vi deler lokale med på jobb. Når jeg sier vi så mener jeg jo egentlig meg, for jeg er hovedsaklig alene på jobb fram til partysvenskene krasjer festen i 2-3 tiden på dagen.
Vi snakker dildoer på jobb, kun snakk om kjønnsorganer, og en snitt IQ på under 30. Nesten et mirakel at de klarer å kle på seg selv på morgenen. Jeg har tidvis reagert litt og muuuligens kjeftet litt, så nå er jeg den «prippne, feministiske, sexhatende nordlenningkjærringa på jobb». Kan ikke bli bedre.

Vil avslutte sytinga min med å gratulere Anniken med verdens søteste lille gulsott jente, som fremdeles er navnløs. Jeg er gudmor! HAH! Ja, tenk dere. Jeg. Gudmor. Poor child.

 

 

Dette innlegget ble publisert i Me, myself and I. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar